聖誕快樂給所有親愛的支持我的朋友!!! 
用言語實在很難形容我有多珍惜你們為我做的每一件事情,和這些事情對我有多重要的意義! 有時候,你也許會覺得在那麼多支持者裡面你可能只是其中一個,所以我不會在意,但是你知道嗎﹖因為有你們每一個人的支持,不關是大或小, 才會有今天的吳尊!!!我真的很感激也希望今年你們每個人都可以有一個美好的聖誕節﹗

還有,我對於目前來我網站留言的人數感到很驚訝也非常開心啊﹗只是想跟大家說我會把所有留言都讀完但是我必須刪掉久的留言啦。上個禮拜,公司的工作人員建議要不要他們幫我刪掉舊的留言,因為很多人都說我的留言板已經爆滿了。但是我想在我能力範圍內,一有時間都儘量把每一個留言都看完再刪掉。

S.H.E的演唱會﹖哇!! 小巨蛋!!! 像我們這種新團體要在如此的場地表演﹖我的天啊,我們真的很幸運有S.H.E成為我們的師姐,也要感謝公司給我們機會,對我們有信心﹗我們會努力,希望有一天可以舉行自己的演唱會! 當然啦,這就是我們其中一個目標,而我們一定會努力實現它﹗


行程 ﹣其實我最近想了很多關於最近我們在活動上的各種事情。有真的很開心的時刻,同時也有傷心的時候﹗

你們的熱烈反應再一次讓我們很難相信!!! 不過,當時,我實在很擔心你們的安全﹖這真的真的非常非常危險!!! 也許保全人員真的不夠,也許我們真的要嚴格地遵守規矩以讓所有人都能站在線後面 ﹣也同時在不擁擠的情況下才收你們的信,然後我們又可以跟大家合照,不是嗎﹖這樣不是更好嗎﹖

聽說有人覺得我生氣了…其時並沒有! 我臉部的表情應該是很擔心吧! 我可以看到很多人很辛苦地犧牲了一些事情,只為了來看我們,當然你們會很興奮(就像我看到Michael Jordan的時候﹗),但是情況真的是太危險了,甚至有人跌倒了﹗哇我的天啊﹖歇斯底裡的人在後面沒有注意到就會一直往前踩!!! 我真的不希望再看到任何人受傷了,所以我希望將來這種情況一定要改善。答應我好嗎﹖

還有,跟車是一個非常非常危險的行為你們知道嗎﹖我知道很多人想知道我們每一個行程是要去哪裡,所以如果你們真的要跟的話,請確定是以最安全的方式,不然我會很不高興。你們的家人一定也會不開心看到你們這樣子忽視自己的安全,做這麼危險的動作﹗所以請聽聽我的建議,一定一定要照顧自己的安全!!!

禮物﹖就像我之前說過一樣,我們真的不想再接受你們的禮物,但是我明白有一些人還是為了要表達對我們的愛而送禮物給我們﹗老實說,一封簡單的信對我來說意義已經很大。我也在行程中收了一些你們的禮物因為考慮到安全的問題,我當然也明白被拒絕的心情會不好受,所以我不想你們再失望了。因此,下次不要再破費買禮物了好嗎﹖

老實說,你們的支持讓我們覺得自己是天王巨星…哈哈﹗親眼見證到這麼多人在迎接我們,從我們到機場的那一刻開始,這感覺真的很可怕也很難以置信﹗我要跟大家大大聲地說謝謝﹗我們也要感謝那些在TVB8頒獎典禮支持我們的judge和vote我們朋友﹗我知道我們還有很大的進步空間所以我們會一直努力,不讓你們失望的﹗


小分享
記得喔﹗在這個這麼特別的節日裡,跟你的家人和親愛的人好好地享受聖誕節喔…讓他們覺得special﹗






English Version

MERRY CHRISTMAS to all my dearest supporters!!! 
Words really cannot express how much I appreciate what you guys have done for me and how important those actions meant to me! Sometimes, you might think I have so many supporters and I wont care about a single person’s support but do you know that all these little support from each and everyone of you built up the Wu Chun of today??? I am really grateful and I hope everyone of you will experience the best Christmas this year!


Blog - I am stunned and happy with the number of newbies leaving messages in my Blog’s guestbook! Anyway, Just wanted to let you guys know that I do read all the messages but I would need to delete right after I finished reading them? Last week, my company asked me if I want them to help me delete some of the old messages since many of you informed them that my guestbook is always full but I turned down their help as I wish to read all of them and will try my very best to read whenever I have the time! I hope you guys can leave messages at my Blog’s article if my guestbook is full, ok!


SHE Concert - WOW? Siau Chue Dan!!! For a new group like us performing in that arena? Oh my god, we are indeed very lucky to have SHE as our Seniors and we also want to thank our company for trusting us and giving us this valuable opportunity! We will work hard and hopefully, one day we can achieve our goal and open a concert of our own ☺

Trip – Actually I thought a lot about the experiences about our trip recently and to me, there are very happy memories but there are also sad ones!

The respond is unbelievable again! However, the situation is really really DANGEROUS!!! What can I say? Maybe there were inadequate security guards or maybe we should follow a strict rule where everyone would stand behind the line so we could take group pics with you guys and and at the same time receiving your letters without the need to squeeze, right? Isn’t that much better?

Some of you say i look a little unhappy this trip… Well, I guess my facial expression only shows that I am too worried about the safety of all of you? I can see many of you trying so hard and sacrificing a lot just to come and see us and of course, very excited as well (like how I would have reacted if I see Michael Jordan!) but it was really too risky and there was even someone who actually fell on the floor! And oh my god…hysteric people at the back did not see it and kept on stepping forward!!! I can understand your feeling at that time but I really don’t wish to see anyone getting hurt again so let’s hope the situation will improve in the future, Promise me ok? By the way, I didn’t get hurt during any of the activities so don’t worry ok ☺

Also, it’s really very dangerous when you guys try to follow our car… I know many of you want to know where we are going so if you really really want to follow (which I don’t encourage you to do so), please do it in a safe way or else I will be very disappointed… I also believe your family don’t wish to see you guys at risk too so please agree with my views and be extremely aware of your safety!!!

Gifts – As I have mentioned, we really don’t encourage you guys giving us gifts but still a lot of you want to show your love and appreciation to us! Honestly, a letter is all it matters to me and I do collect some gifts this trip because of safety reasons and I can also imagine the feeling of being rejected and that’s why I don’t want to see you guys disappointed again so please don’t spend money buying gifts again in the future ok. 

Honestly, you guys really make us feel like Superstars! Being able to witness so many supporters the moment we touch down at the airport, the feeling was truly awesome and unbelievable! A big THANK YOU again to all of you! We would also like to thank judges and those of you who have voted us in the TVB8 award ceremony? We know there is room for improvement and we will work hard and will not let you guys down! 



Quote to share…

Jusr remember …Enjoy a great Christmas day with your Family & Love Ones and make them feel very special on this special occasion!


arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()