我相信大家在花樣中一次又一次地聽到專屬天使的時候,心中一定有特別的感想。每當我在看戲的時候聽到這首歌,我都會很感動因為這歌真的說出了我在劇中對瑞希感情! 當公司要拍這支MV的時候,我真的很開心他們選擇了我和ELLA當MV的男女主角,因為我真的很喜歡這部戲,也希望透過這部MV讓大家更了解泉和瑞希在劇中的關係!MV拍攝那天,我們被導演要求穿上劇中穿過的校服,這讓我好像又回到了當時拍攝這部戲的時光! 每當我在看這部戲的時候,我都會很很懷念那些拍戲的日子,很多回憶會忽然間出現在我腦海裡! 你們也可以和我一樣,把專屬天使這支MV,當作花樣小小的延續啦哈哈! 當然,如果這部戲有續集就好啦…哈哈!

當然要說一下,TANK的新專輯這個月就要發片了。他真的是一個音樂上的天才﹗他為我們飛輪海寫了兩首那麼好聽的歌,我們真的要感謝他也來不及啊﹗我想大家都發現了我們的網志都播了他的歌哈哈,這是一定要挺一下我們的師兄的啦﹗現在他的第二張專輯就要發行了,我真的為他感到開心因為不用說啦,一定是一張值得珍藏的專輯!!! 我希望大家可以支持他的新專輯因為他真的是超棒的!

小分享…
永不放棄…繼續戰鬥!!!



English Version

I believe many of you have a special feeling with ‘專屬天使’ as this song has been repeatedly played in Hanakimi. Whenever I listen to this song, I was always touched by it because it really describes my feelings towards Rui Xi in the drama!

When our company decided to film the MV of this song, they selected Ella and myself as the model and I was very happy to hear the news as I really really love this drama. Having given opportunity, I hope this MV will let all Hanakimi lovers a better understanding on our relationship in this drama!

On the day of our MV shooting, we were required to wear the school uniforms which we wore in the drama and it brought back the memories when the drama was filmed! I really miss those moments and whenever I watch this drama, memories just popped out automatically from nowhere!!! How nice will it be if there is HANAKIMI Part II... Haha!

By the way, TANK's new album will be out this month and look at how talented he is! He wrote 2 very nice songs for Fahrenheit’s album and we just can’t thank him enough! Now that his 2nd album is out, I am indeed happy for him because there is no doubt his album is worth buying!!! Attached is also his song I like to share with you guys in my blog and I really hope all of you can support his album because he is SUPER FANTASTIC! Thanks everyone!!!

Quote to share...
Never Give Up...Keep On Fighting!!!

吳尊無名

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()