Hi guys, 我現在人在汶萊因為有急事必須回來處理。但是不要擔心只是公事。在我回去的途中我有機會停在新加坡一個晚上,猜猜我又去了哪﹖當然,我和一些新加坡的朋友去了我最喜歡的小販中心“Newton Circus” 。然後隔天早上我就去“Orchard Road” 買我渴望已久的美食…Yum Yum…哈哈! 如果有那些要來新加坡, 支持我們的, 記得要去吃當地的美食牛頓熟食中心) 。然後隔天早上我就去“Orchard Road” (烏節路)買我渴望已久的美食…Yum Yum…哈哈! 如果有那些要來新加坡, 支持我們的, 記得要去吃當地的美食 (椰姜飯,沙爹,肉骨茶,海南雞飯,薄餅,豆蒜,檳城果條, Laksa etc). 我實在等不及下個禮拜再過去啦哈哈…各位親愛的新加坡的歌迷朋友們…我們就要來啦!!! 

還有,我剛剛才從台北聽到一個好消息!!! 花樣的收視破5啦! 太棒啦! 因為偶像劇要達到這個收視率真的很不容易啦! 我真心感謝每個支持這部戲的觀眾朋友! 希望這部戲可以為更多來自不同地方的人帶來歡樂!

By the way…2007年我們第一個簽唱活動實在很成功啦!!! 和之前的每一場簽唱活動的人潮比起來,這場真的是我看到最多人參加的一次啦。真的有夠可怕!!! 而且,在我們過去的每一場活動裡,大多數的人潮都是年輕人, 可是這一次我看見很多成人的支持者還有很多來自其他國家的朋友…這感覺真的超棒!

老實說,我個人認為花樣少年少女真的是很棒的偶像劇,就像我相信觀眾比較多是年輕人,但是我發現當你們跟父母或家人一同觀賞的時候,最後全家人都會愛上這部偶像劇! 這就是為什麼越來越多成年人甚至全家出動來參加我們的活動的原因啦!

這些日子當我在看我的留言板的時候,我常常驚喜地發現到其實很多人是第一次因為支持一個藝人而上網留言的。而且可能你們對自己的年齡感到害羞,但是還是一樣來到現場支持我們,對我來說真的是一個很棒的感覺…我要對每一個你們說一個最大的感謝啦!!!

我還記得當時在活動現場上播出“專屬天使”,我的腦海裡開始想到這些日子的演藝圈生活…不斷增加的支持者,來自世界各地的你們的支持和鼓勵,etc…我真的無法想像我是多麼地幸運! 我差點就這樣噴出眼淚因為我真的從來沒有想過在我的生命裡會發生這麼美好的事情,這真的讓我很感動!

當然,我知道每個人對我的期待越來越高。我也告訴我自己我必須變得更強,因為前面還有很長的路在等著我挑戰,不是嗎﹖我常常跟身邊的人說如果我們已經盡力嘗試了,也用心地去做每一件事情,我們就是勝利者,不管結果事實上我們有沒有得到什麼! 讓我們一起加油,做到最好!

有時候我會覺得我的個性跟左以泉很相似,就是會很努力地朝著目標前進,而你們就像瑞希一直支持著我!!! 你們的鼓勵給了我最大的動力去讓自己更進步。我其實非常開心聽到你們稱讚我的整體表現進步了很多。

每當我看著自己的表現的時候,我知道我還有很大進步的空間,也很慶幸自己可以發現錯誤,身邊的人也很願意給我意見,以讓我在未來的日子可以做得更好! 這就是人生應該的…有能力發現你的錯誤,抓緊每個機會去學習和改善自己,在下一次做得更好,因為學習是永遠不會嫌晚的,不是嗎!

最後,除了要感謝支持我的你們,我也要最真心地向可米製作,華研唱片,及所有願意在2006年給我們很多宣傳機會的媒體朋友們說一聲謝謝你們! 我會珍惜這些日子以來每個人給我的機會也希望,2007年又會是大家的燦爛的一年! 是的…我們今年的確有一個很好的開始…3個音樂獎和電視收視率第一! 當然, 一定還要更努力…一起加油喔!



分享Michael Jordan說過的話:
成功不是你所能強求的。它是一種常常向前努力的態度。然後在你不是那麼強求的時候,它可能就會在你手中。


English Version


Hi Guys, I'm in Brunei now. I need to be back urgently but don't worry... it's purely work and nothing serious! On my way back, I had the chance to stopover in Singapore for one night and guess where I went? Of course, I went to my favourite food stall 'Newton Circus' with my Singapore friends and the next morning, I woke up early and went to Orchard Road to buy food which I craved for a very long time...Yum Yum... haha! For those who will come to Singapore to support us, you guys must ask your Singapore friends to bring you to try the local food (Nasi Lemak, Satay, Bak Kut Teh, Hainanese Chicken Rice, Popiah, Tau Suan, Penang Kway Tiau, Laksa, etc). I really cant wait to go there again next week... To all our dearest supporters in Singapore... here we come!!!

Oh yah... I received 1 great news from Taipei yesterday!!! Hanakimi's ratings just broke a new record. Wow, the ratings shot above 5 and the feeling is really great because it's not easy for a drama to have this kind of achievement nowadays and i sincerely want to say a very Big Thank You to so many of you who never stop promoting this drama to everyone around you... Hope this drama brings more happiness to more and more people from around the world!

Also, I think our first Taiwan autograph signing activity in the year 2007 was a great success!!! It was my first time witnessing so many people attending compared to all our past autograph activities, which the crowds were lesser. It was really awesome!!! Also, In all of our past activities, majority of the crowds were teenagers but this time there were many adult supporters and some are also from many different countries… the feeling was GREAT! 

Honestly, I personally think that Hanakimi is really a great drama as I believe viewers are more to the younger generations but when they are joined in by their parents or other family members, the family as a whole just fall in love with this drama! That’s one of the reasons why there are more and more adults or even whole family members attending our activities!

Whenever I read my guestbook nowadays, I was always amazed to find out supporters who actually was their first time in terms of supporting an artiste to this extent, and though many of them are a bit shy of their age, many still turn up at the activity and it’s a great feeling for me… A very Big ‘Thank You’ to all of you!!!

I still remember there was a time when ‘專屬天使’ was played during that activity, my mind began to think of my showbiz career as a whole… the increase in the number of supporters, the support and encouragement from so many of you around the world, etc… I really couldn’t imagine how lucky I am! I almost burst out into tears coz I never ever expected all these would happen in my life and I’m really touched! 

Of course, I know the expectations from everyone is higher now and I told myself that I need to be stronger because there is still a long road ahead waiting for me to take the challenge, right? I’ve always told people around me that as long as we’ve tried our best and put our heart into everything that we do, we will be a winner no matter what the outcome is! Let’s ‘jia you’ together and do our very best!

Sometimes I do think that my personality is very similar to Quan/Izumi Sano as I’m also someone who works really hard to achieve my goals and all of you are like Rui Xi/Mizuki Ashiya who’s always there to support me!!! Encouragement from you guys gave me the courage and confidence to improve myself and I’m indeed very happy to see many of you telling me that my overall performance has improved. 

Whenever I look at my performance now, I know there’s room for improvement and I think I’m very fortunate to be able to observe my mistakes and people around me are willing to give me advices so I can further improve myself in the future! That’s just how life should be… To be able to realize your mistakes, grab hold of the opportunity to learn and improve yourself and do better next time because it’s never too late to learn, right! 

Lastly, besides all my thanks to all the supporters out there, I also want to give my most sincere thanks to all the hardworking staffs at Comic production, HIM and also all the media reporters who are willing to give us many many good exposure opportunities in 2006. I will treasure all those opportunities given to us in the past and hopefully, 2007 will be another shining year! Yes…So far, I think we have a great start this year…3 musical awards and No.1 Rating in TV Drama…will definitely work on it and achieve more!!!

Quote to share from Michael Jordan:
Success isn’t something you chase. Its something you have put forth the effort for constantly. Then, maybe it’ll come when you least expect it. 

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()