(其時,這留言是要在情人節post的,可是無名卻維修)

哇…今天就是情人節啦!!! 

你有情人嗎?有收到情人節禮物嗎?

如果沒有,也不要傷心,因為我已經買了一束tulips,當作我對你們最真心的感激。我也很開心能夠借這裡祝福大家情人節快樂! 在我現在這段人生裡,你們就是我的全部啦! 所以我決定跟你們表達我的愛意,在這個特別的日子裡…吳尊想說:“祝大家情人節快樂,我愛你們…你們就當我的情人吧…哈哈!!! ”:-) 

當然,如果你一直以來都沒有勇氣向你的家人表達愛意,今天就是你跟他們表達愛的時候啦! 一句貼心的話,一個擁抱,一個親吻,一封簡訊,一張卡片,一份禮物,一個小小的觸碰,這些都可以是你向你最愛的人表達愛意的方式! 相信我吧…這樣做絕對是沒有錯的因為你不會知道什麼時候你可能就失去了這樣一個表達的機會啊…因此,你還在等什麼呢??? 現在就行動吧…拿起你的電話馬上聯絡需要你的“愛和關懷”的人吧!!!

還有一件事情…我昨天才剛回到汶萊,而且我回家這天剛好是我哥哥可愛的小女兒出生的這天,真的是太棒啦!!! 所以到現在,我已經是三個侄兒女的叔叔啦,真的覺得自己變老了…哈哈!!! 我回家之前,我曾去逛街為我三個小侄兒女購買禮物…人家都以為我是在為自己的孩子買衣服呢,感覺真的很害羞但是很有趣…哈哈!! 我相信等到一天我終於可以為自己的小孩子買禮物的時候,對我的人生來說就是一個幸福的經驗,因為我真的很喜歡小孩子!!!

給你一個健康小貼示-我一路以來都很愛吃優酪乳,也從我的大學生活開始就養成喝牛奶和優酪乳的習慣…優酪乳是對我們消化系統很有營養的食品喔! 不管你是要減肥,或是要健康的皮膚,或是要強壯的牙齒和強壯的骨骼尤其你年紀變老後,優酪乳就是你最佳的選擇啦! 如果你還沒試過,現在就來養成這個習慣啦!!! 

小分享
如果你不珍惜現在你所擁有的,你有天一定會後悔,因為過去的時光永遠不會回來!



Enlgish Version

(Actually, this message is supposed to be posted during Valentine’s Day but unfortunately, Wretch site is under construction)


WOW... It's Valentine's Day today!!! 

Do you have a partner to celebrate with? Have you received any Valentine's Day gift?

IF NOT… don’t be sad coz here’s a bouquet of Tulips as my sincere thanks to all of you!!! I’m indeed very happy to be able to take this opportunity to wish all of you a very Happy Valentine's Day via my blog! You guys are my ‘everything’ in my life now and I think I should express my love to all of you during this special day... Here’s what Wu Chun wants say to all of you: "Happy Valentine's Day and I LOVE YOU GUYS... Wanna be my Valentine’s Day partner???" ☺

By the way, if you are someone who’s always shy to show your love to your loved ones, today is the day for you to express all your love ok! A caring word, a hug, a kiss, a message, a card, a gift, a simple touch is all you need to show your sincerity to your loved ones! Trust me... there’s nothing wrong and its never too late to show your love as you never know when the opportunity will be taken away from you, right? So, what are you waiting for??? Do it now... Grab your phone and start messaging those who need your 'Love and Care' NOW!!!

One more thing... I just got back to Brunei yesterday and the feeling was GREAT as my sis-in-law gave birth to a cute baby girl on the day I got back!!! What a coincidence, right? Right now, I’m an uncle for 3 nieces and nephew and it seems like I’m getting older and older... haha! Before coming back to Brunei, I went shopping alone and bought NEW YEAR clothing for my 3 little nieces and nephew and wow... some people even thought I was buying for my own kids and it was embarrassing but funny though... haha! I believe when the moment of me buying clothes for my kids comes, it will be a very fortunate experience for me as I really love kids!!!

A Healthy Tip for all of you – I’ve always loved eating Yoghurt and drinking milk since my University life in Australia... Yoghurt has very good nutrients for our digestive systems! Whether you want to lose weight, want a healthy looking skin, want to have a strong teeth or bone structure when you get old, this is what you need in your everyday life! If you haven’t tried it, why not give it a try now??? It’s never too late...

Quote to Share
If you don’t treasure what you have now, you will regret when it’s gone because time will never turn back!

吳尊無名

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()