close

終於,今天有時間來留言了!等一下就要去南投拍戲了…

最近都累得不得了因為要趕殺青!其實, 這次來留言是想跟大家分想我的快樂!

看到這麼多人支持我, 我真的很感動!最進都看到很多新朋友加入我的家族,

I really don’t know what to say but a BIG THANK YOU to all of you and 我真的會好好的努力的!

I also want to thank those of you who help me to create new 家族和那些正在幫我管理版面的家長們,

謝謝你們的支持,Well done! 很可惜, 我都很少有時間來留言,雖然我沒辦法常常回覆,可是你們的留言我都有來看,謝謝。

 

關於配音的事,謝謝大家的關心,其實在原本開拍時,公司是希望能讓我之後重新配音! 可是,因為我拍好東方之後,

就要立刻準備下一部戲的開拍,和我們Fahrenheit 的album, 所以沒有這麼多時間來修正關於我腔調的問題,雖然有些可惜!

但是現在時間真的很緊,這陣子,我一天能好好睡三到四小時就非常幸福…哈哈! 不過, 你們不用擔心,我會繼續好好加油,

為了能讓你們在將來聽到我自己的聲音,ok! There is never an end in learning, right?

To me, Everyday is an opportunity to make things better and improvement is a must! 

另外,在此要謝謝幫我配音的楊士萱 ,辛苦了!

 

上星期, 東方的收視率排第一 and its all thanks to you guys who have been watching it in front of the TV

every sat night! 故事也越來越精彩 and I am glad I have the chance to be part of this drama 因為

我真的覺得這部戲很好看! Even though I know the story already, I still cant wait to watch it every week...haha!

我真希望每個星期六都可以跟你們在電視面前一起看. Last week, I bought a lot of nice food and enjoyed it in front of

the TV...haha! 希望這次的收視率會更好!

 

By the way, I believe we will have the 原聲帶簽名會 coming up soon …真期待跟大家一起見面!

最後, 我又要提行你們要記得吃多一點青菜和水果. I am saying it everytime because 我希望能幫你們養成習慣!

或許, you can start by preparing a big bottle of water and cut your favourite fruits while enjoying

東方JULIET tonight …haha!

吳尊無名

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()