close

很很很很很…開心又看到很多熟悉的面孔來到我們最近的活動﹗“花樣少年少女” 的宣傳活動已經快要進入尾聲了,很傷心因為我真的不知道下一次跟你們見面會是什麼時候了﹗所以,所有親愛的朋友們… 

我真的要趁這個機會好好珍惜這個週末的活動。我希望可以爭取更多時間在這個活動上與你們互動,因為這場活動可能是今年最後一個可以和你們見面的活動了。而且,未來會有什麼事情發生誰也不知道,不是嗎﹖ 

就像我一直在說的,“要珍惜目前你擁有的一切,好好過每一天,也絕對不要後悔過的每一天﹗” 

同時,我真的不希望看到你們再花錢為我買禮物了…現在啊要賺錢真的不簡單,所以請一定要養成節儉的好習慣啦﹗我還記得當年我還是學生的時候,我也傻傻的,不會體諒父母親工作的壓力和辛苦賺錢養我們的苦心,一直到我終於有了自己的第一份工作﹗其實,我現在最希望的事情是看到大家不管什麼時候都是開開心心地,如果有時間的話,你們的一封信或一個加油扳已經讓我非常快樂了﹗☺ 

還有,我很高興看到那麼多那麼多…那麼多的歌迷朋友前來拜訪我的部落格﹗WOW…拜訪人數已經快要破一百萬人了,而你猜到嗎﹖﹖﹖我只不過正式用這個網誌不超過3個月的時間,而且我第一篇留言是在9月12號呢﹗我到現在其實還不是很會管理但是我會努力學習,希望有一天,我的部落格不只可以帶給你們歡樂,也可提供你們很多有用的資訊啦﹗ 

我也聽到很多關心的聲音在慰問我之前結束海外宣傳後有關腸胃不舒服的事情…其實,真的沒有那麼嚴重啦,我現在很強壯也很健康…請不要擔心,我會好好照顧自己…你們也要保重喔﹗ 

也有很多朋友在問我關於“3隻老虎” 這首兒歌…哈哈﹗其實啊,Ella已經不斷的跟我爭論了,我也跟她說了,在我的家鄉真的是三隻老虎啊,但是她還是一直問我另外一隻老虎跑去哪了,偏偏這個問題又好像蠻有道理的,所以當我回去汶萊的時候,我也問了很多朋友關於這件事情,但是大家給我的答案還是一樣是三隻啊,所以你覺得我應該怎麼說呢﹖﹖﹖哈哈…反正真的是太有趣了啦﹗ 

我是會跳高的嗎﹖

對啊,其實我還在唸中學的時候,我參加了很多運動的項目當然跳高也是其中一項啦…我記得有一年我在學校的跳高比賽中是獲得第3名的但是這件事情已經有10年那麼久了。但是, 公司為了這部戲,還特地安排了一個跳高國手重新教導我跳高呢,真的很幸運耶﹗

 

English Version 

SO so so so so happy to see so many familiar faces again in our recent activities! Promotional activities for HANAKIMI will end soon and it’s really sad because i don’t know when we will have the chance to meet again! So, to all my beloved friends… 

I will really take this opportunity to cherish the upcoming activities this weekend with you guys and hope to spend as much time with all of you as possible because this may be the last time we will meet this year and no one knows what will happen in the future, right… 

As what I have always said, “Cherish what you do have now, do the right things everyday and Never Regret living any single day!” 

By the way, I really don’t wish to see any of you spending money buying gifts for me… It’s really not easy to earn money nowadays so please save it for yourself ok! I still remember when I was a student, I too didn’t realize how huge the pressure of my parents was when they need to work and earn money to see us live well until I had my first job! Honestly, seeing you guys happy is all I wish for and if you have time, just a letter or an ‘Encouragement Signage’ will really make me very happy! 

Also, I am really happy to see so so so many of you guys visiting my blog! WOW…its gonna break 1 million total visitors soon and guess what…. I’ve been using it for less than 3 months only as my first message was on 12th Sept! I still don’t know how to manage my blog really well but I will study it and hopefully, my blog can bring not only joy but also a lot useful information to you guys! 

There are also a lot of concerns about my stomach not feeling well after coming back from our promotional trip… Actually, it’s nothing really serious and I am strong and healthy now…. Don’t worry, I will take care of my self… you guys too ok! 

Many people also asked me about the ‘3 tigers’ youth song… Haha! Actually, Ella explained to me many times and I told her it’s really 3 tigers in my country and she kept asking me where did the other tiger go??? However, her explanations do really make sense!!! When I went back to Brunei that time, I asked a lot of my friends and they said it’s 3 tigers so what can I say??? Haha… really funny! 

Q: Do I know how to high jump?

Well, when I was in high school, I used to participate in a lot of sports and high jump is one of them… There was this year where I ended up in 3rd place in our school’s high jump activity but that was about 10 years ago!!! Very fortunately, my company did arrange for a national team player to train me again before Hanakimi started filming and its indeed very helpful!

 

Quote to share…

Always remember…"Be honest, consistent, fair and true to yourself!"

吳尊無名

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()