close

從沒想過這麼快就到了韓國! 我本來還以為我沒有機會可以面對面跟我韓國的支持者在韓國見面,結果WOW,這實在太不可思議了! 我想就跟我一樣吧… 我從來也沒想自己會變成藝人結果我真的變成藝人了! 生命真的充滿太多驚喜了,有好的事情,也有不好的事情,所以我們才必須珍惜每一天,活到最好! 

獎項﹖對一個新人來說,我真的很幸運有這個機會在韓國走星光大道! 在這麼多世界各地的電視劇中,我們演出的劇集有機會提名,對全部的工作人員…實在是一個很大的成就啦。我不敢說它是一個很完美的戲劇,但是我可以驕傲的說,它是一部值得觀賞和值得推薦的戲劇。最重要的是,參與這部戲的每個人都盡了最大的努力去完成它! 也證明了,雖然台灣和韓國的語言不一樣,但是戲劇的力量,可以讓語言的距離消失了! 整個韓國的旅程是非常開心的,而且又看到各國的支持者彼此認識以後,我們的家族也變得越來越大了…真好:-) 

還有, 我曾經在我的網誌裡面提到的8/4湖南的行程在最後一刻臨時被取消了, 我想跟大家說不好意思。但是我還是很希望可以再有機會去宣傳東方茱麗葉。東方茱麗葉在內地有了第一名的收視率,對我來說,真的是一個非常大的好消息啦。這是我第一部戲,而且整個演出的經驗可說是我最困難的一次,因為我當時完全是一個新人,也什麼都不懂。不過,經過很多工作人員的幫助和指導,我學習了很多很多,然後也從困難的經驗變成今天這個更堅強的吳尊! 有一句話是這麼說的,可以失望,但是一定不要絕望,不是嗎? 

我知道很多人已經看過了公主小妹的預告!我相信這部戲也能帶給你和你家人歡笑和快樂。 我已經很久沒有跟大家在 戲劇的活動見面了…其實我很喜歡在 戲劇的活動跟因為可以跟你們有更多的互動! 接下來會有很多戲劇的宣傳活動喔:-) 是不是好消息? 我已經等不及要和你們見面了,跟你們聊拍戲的過程! 公主小妹將在9/16中視(第10台) 開始播映了。然後我們的第一個見面活動是在9/9的高雄和台中!! 而且接下來的15號,16號,22號,23號,也同樣有活動喔。也不要忘了9/8在台中和台南也有終極一家原聲帶的簽名會喔。我相信一定會很好玩的。所以一定要來喔,好不好﹖ 

最後,我最近一直看到你們祝我身體健康的祝福。WOW! 有這麼多人祝福我, 我做人真的很幸運啊 ☺ 我相信這些祝福都是我為什麼可以recover得那麼快的原因之一! 還有, 很抱歉8/25的活動我沒辦法出席,但是現在的我非常健康…我一定會好好照顧自己的因為我不希望接下來的活動再缺席了。所以不要擔心啦! 

小分享:﹣

NIKE一個非常簡單的標語﹕ 

JUST DO IT! 

假如做不好又怎樣?最重要是要知道不對的地方在那…然後下一次把他做得更好,right?

 

English Version 

Never have I imagined going to Korea that soon! Well, I thought I wouldn't have the chance to meet our Korea supporters in person but WOW, unbelievable things do happen! I guess it ‘Just’ like myself? I never expect myself to be an artiste but here it goes! Life is full of surprises but of course, there are good ones and bad ones and that's why we must always treasure our every day and live life to the fullest! 

Seoul drama Award - Very lucky indeed to have the privilege to attend my first Red Carpet in Korea as opportunities like these are rare especially when I am still considered as a newbie! It's a very big achievement for our drama to be nominated amongst all the great dramas from around the world. I wouldn't say it is a fantastic drama but I can proudly say it's a drama worth watching and recommending. Most importantly, it's a drama each and everyone one of us have put great effort on! It has also proven that though there is a language barrier between Taiwan and Korea, through the power of a drama, the barrier can be diminished! The trip to Korea was a happy one for me and most importantly, our family got bigger now after seeing supporters from overseas got to know one another :-) 

By the way, I would like to apologize for the miscommunication re. my blog entry dated 4th Aug 07 as the trip to Hunan was cancelled the very last minute. Well, I still very much hope to have the chance to drop by for the promotion of Tokyo Juliet. Tokyo Juliet came out Number 1 in rating in China and it is a big and happy news for me? It was my 1st drama and the filming process was considered my most difficult experience throughout my showbiz life as I was new to the environment and knew nothing back then! However, with all the help from the crew, I learnt the most out of it and through those hard times, I became a stronger Wu Chun today! Well, there is a saying, accept disappointment but never lose hope! 

I know many of you have seen the trailer of Romantic Princess and I believe it can once again bring lots of joy and happiness to you and your families. Well, It has been a long time since my last drama promotional activity, which I have always loved most because I really love the interactions with you guys! Good thing is that there will be tons of promotional activities coming up for this drama :-) Well... I just cant wait to see you guys and lets have some fun! Romantic Princess will be airing on 16th Sept on CTV Channel 10 and our 1st activity will start on 9th Sept in Kao Siong and Tai Chung!!! Well, lots of activities...15th, 16th, 22nd and 23rd. Also, don't forget our X-Family soundtrack autograph activities on the 8th ! If you can be there, BE THERE ok :-) 

Lastly, I have read many GET Well wishes from so many of you and WOW… I am really a lucky guy ☺ I think that's one of the reasons why I recover so quickly..haha! Sorry for my absence on the 25th Aug but I am in a very healthy state now and will take very good care of myself as I really don't wish to be absent again in our future activities. Don't worry, ok! 

Sa-rang-hae-yo - Love you guys! 

Quote to share: - 

A very simple slogan from Nike? 

JUST DO IT! 

If you made a mistake, SO WHAT? Just remember to learn from mistake and do it better the next time…ok!

吳尊無名 

arrow
arrow
    全站熱搜

    尊樺已滅燈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()